SEA

Wat is Google Adwords?

Google is de nr.1 zoekmachine van de wereld en levert 94% van alle zoekopdrachten in Nederland. U krijgt een optimale vindbaarheid via het Google Adwords advertentiesysteem om zo potentiële klanten te werven.

Google vertoont op meerdere manieren advertenties: naast en boven de zoekresultaten, afbeeldingen maar ook op pagina’s van eigen zoekdiensten en op pagina’s van uitgevers die advertentieruimte beschikbaar hebben gesteld. Een adverteerder kan in het Google Adwords programma zelf aangeven waar de advertenties dienen te verschijnen: alleen op de zoekresultatenpagina’s of ook op pagina’s van uitgevers.

google-adwords

Advertenties van adverteerders kunnen verschijnen na zoekopdrachten die overeenkomen met een door de adverteerder gekozen zoekterm. Adverteerders betalen per klik (CPC, cost per click), of per vertoning (CPM, costs per mileage, kosten per 1000 vertoningen). Adverteerders kunnen bij populaire zoektermen tegen elkaar opbieden.

Eigenlijk is het dus een veiling-systeem. Google berekent uw advertentiepositie door middel van een kwaliteitsscore. Kwaliteitsscore van Google Awords (=klikfrequentie van zoekwoord, relevantie van advertentietekst, relevantie van zoekwoord, relevantie van bestemmingspagina)

Doel Avertentie Campagne van WebFinder. 
WebFinder helpt u bij het opzetten van advertentie campagnes en zorgt er voor dat u gevonden wordt op relevante zoektermen. Wij hebben zeer ervaren Google gekwalificeerde specialisten in huis die voor u professionele advertentie campagnes opzetten en monitoren. Wij streven ernaar om u zoveel mogelijk nieuwe klanten te bezorgen.

Voordelen van adverteren in zoekmachines.
– Nationale en internationale advertentie campagnes zijn mogelijk.

– U maximaliseert uw zoekmachine marketing campagne en verhoogt het rendement van uw website met meer en relevant website bezoek.

– Gratis Rapportage en conversie meting. Uitstekend voor kortlopende acties. U kunt dezelfde dag al resultaat boeken en de campagne kan ook direct gestopt worden.

– Door Zoekmachine Optimalisatie met een advertentie campagne te combineren bereikt u dubbele aanwezigheid in de zoekresultaten. Hierdoor wordt zowel op uw zoekresultaat als op uw advertentie campagne vaker geklikt en levert deze combinatie meer bezoekers op.

– De beste zoektermen zijn altijd bereikbaar. Het kan zijn dat u een positie in de reguliere zoekresultaten wilt voor een zoekterm, die zoveel concurrentie heeft dat deze op korte termijn onbereikbaar is. In dat geval kunt u een advertentie campagne gebruiken om toch zichtbaar te zijn bij zoekopdrachten op deze zoekterm.

– Bij deze manier van adverteren hoeft u uw website niet aan te passen.

Werkwijze van WebFinder.
Easy Setup nieuwe ‘Google Adwords’ gebruikers. Webfinder opent een Google Adwords account voor u. Daarna wordt in samenwerking met u uw advertenties opgezet en geoptimaliseerd. U kunt zelf volledig op de hoogte blijven via u eigen account. U heeft volledig toegang tot alle opties. Daarnaast kunnen wij ‘Google Analystics’ integreren op uw website zodat we conversie kunnen meten.

Easy Setup bestaande ‘Google Adwords’ gebruikers. Geef uw account ID door aan WebFinder (rechtsboven in Adwords account). Google stuurt een uitnodiging namens WebFinder naar uw Adwords account. Klik op accepteren. Nu kan WebFnder uw huidige campagnes bekijken en/of optimaliseren via ons klantencentrum. Wij kunnen uw factuurgegevens niet bekijken of bewerken. U heeft nog steeds volledige controle over uw account en kunt de uitnodiging op elk moment beëindigen. Al onze Google Adwords advertentie campagnes worden opgezet door een gecertificeerd ‘Google Adwords Professional’. U herkent een gecertificeerd specialist aan het logo ‘Adwords Qualified Individual’ met een hyperlink naar een beveiligde Google pagina.